Kochaj albo rzuć!!

Spokojnie. Ten program nie dotyczy związków i zakochanych. Nie dotyczy przyjaźni, sytuacji rodzinnych  ani małżeństw. Ten program dotyczy kariery zawodowej i związku, jaki mamy ze swoją pracą.

ZOBACZ!

Dotyka relacji, która łączy nas z pełnionym stanowiskiem, firmą w której pracujemy, szefem i zespołem. Ponieważ w pracy spędzamy większość dorosłego życia, to ważne, żeby ta praca i ta relacja – były dla nas dobre. Po prostu dobre. Chodzi o to, żeby praca była źródłem satysfakcji, spełnienia, radości, ale nie zawsze się to udaje.

Dla kogo?

  • Dla osób doświadczających poczucia niedopasowania do pracy.
  • Zmęczonych, wypalonych, przytłoczonych pracą, obowiązkami i stawianymi wyzwaniami.
  • Dla tych, którzy chcą powiedzieć „dość” czy „rzucam wszystko”, ale coś ich trzyma…
  • Dla tych, którym przestało się chcieć. Stracili motywację, entuzjazm, zaangażowanie.
  • Dla tych, którzy w pracy czują głównie frustrację, złość, niechęć czy lęk i mają tego dość.
  • Dla tych, którzy chcą czuć radość, swobodę, spontaniczność, kreację, poczucie dopasowania i spełnienia.

 

Dlaczego?

Ten program pomaga zrozumieć mechanizmy, które doprowadziły do sytuacji, gdzie relacja z pracą staje się nie do zniesienia, trudna i skomplikowana. Pomaga zrozumieć skąd zmęczenie, frustracja, spadek motywacji, poczucie niedopasowania. I podjąć działania zmieniające nasze podejście do pracy, tak żeby pokochać ją na nowo, bądź tylko polubić. Czasami rzucić, ale spokojnie i świadomie.

Dodam, że…

Daleka jestem od udzielania złotych rad typu: rzuć tę pracę! Coach nie daje rad. Rozwiązanie w stylu „rzuć” – ma rację bytu tylko w sytuacji, kiedy praca odbiera naszą godność, bądź gdy doświadczamy przemocy, mobbingu. Każde porzucenie pracy wymaga refleksji. Przyjrzenia się temu, co nas doprowadziło do takiego stanu. Jestem za poznaniem przyczyn, a nie tylko za leczeniem objawów. Tak mam – refleksja i poznanie, to najważniejsze narzędzia mojej pracy.

Jak realizowany jest ten program?

Oto najważniejsze punkty. To właśnie im poświęcamy uwagę:

  1. Ja w pracy – co jest dla mnie ważne?
  2. Mój potencjał – jakie kompetencje zawodowe posiadam, lubię, chcę rozwijać?
  3. Oczekiwania. Czego oczekuje ode mnie moja obecna organizacja?
  4. Co jest moim celem?
  5. Jakie cele stawia przede mną organizacja? Mój szef? Moje otoczenie zawodowe?
  6. Moja relacja w firmą? Co czuję? Jakie emocje wywołuje?
  7. Ja, a firma – co nas łączy? Co nas dzieli?
  8. Plan, co dalej?
  9. Co będzie wyzwaniem w realizacji tego planu?

Chcesz rozpocząć swój proces rozwoju?

Napisz lub zadzwoń.